Nov, brz i efikasan način da vaši gosti naruče hranu ili piće u 3 koraka na svom mobilnom uređaju.
Pridružite se onima koji žele da mušterijama pruže više!
Skenirajte QR kod jedinstven za svaki sto ili sobu. Automatski će vam se otvoriti aplikacija sa menijem.
Na brz način, korisnik može da odabere i kreira porudžbinu. Postoji mogućnost povezivanja porudžbina sa kasom.
To je to! Konobar će doneti porudžbinu i svi će biti zadovoljni!
Ceo proces naručivanja, serviranja i plaćanja je ubrzan.
Abacus® POS je rešenje namenjeno automatizaciji prodajnih mesta u maloprodaji, uz mogućnosti knjiženja naloga u finansijskom delu poslovnog softvera.
Imate mogućnost biranja prijave korisnika preko Google i Facebook servisa ili prijavu kao gost za one koji ne žele da povezuju svoj nalog.
Posete svojoj aplikaciji možete pratiti i preko Google Analitike dok je statistika prodaja dostupna u samom administratorskom delu.
Ukoliko želite da ograničite vreme rada aplikacije, i to je moguće na veoma jednostavan i lak način.
Obezbedili smo prevod na bilo koji jezik putem Google Translate servisa. Vi birate koje ćete jezike imati u aplikaciji.
Ukoliko imate potrebu da obavestite korisnike aplikacije o nekoj vesti, Orderize vam to omogućava i pruža vidljiv način prezentacije bitnih obaveštenja.
Kao i druge opcije, i ovu je moguće uključiti ili isključiti. Jedan klik u aplikaciji i korisnik je pozvao konobara za svoj sto.
Pronalaženje pića i hrane je veoma lako uz jasnu i uprošćenu navigaciju. Poručivanje je brzo i uz nekoliko klikova.
Uz brzu pretragu korisnik može odmah da pronađe i da kreira porudžbinu ne praveći red i ne trošeći vreme vašeg osoblja.
Nije problem, svaku aplikaciju možemo da prilagodimo posebnim potrebama.
”Kako smo ove godine proširili naše hotelske kapacitete, razmišljali smo o nekom inovativnom i modernom pristupu F&B. Implementacija Orderize-a bila je idealno rešenje za potrebe naše usluge u sobama i Beach bara. Ceo proces je bio izuzetno brz i lak. Orderize se pokazao kao odličan saveznik u velikom obimu F&B operacija, a mogućnost povezivanja sa našim sistemom je bila veliki plus. Na kraju dana, gosti su najvažniji – vreme usluge je značajno skraćeno, što rezultira zadovoljnim kupcem. Pošto je implementacija besplatna i nema dodatnih troškova za štampanje menija i dizajn, to je rezultiralo odličnim dodatkom uštede.”
- Bojana Toskovic
Food And Beverage Manager
Lazure Hotel & Marina
”Pružili smo neverovatnu uslugu tokom vremena Covid-a i kupcima se dopala!”
- Mikael Lundström
(Vlasnik restorana)
”Ponekad stvari ispadnu baš kako treba!”
- Julia Abrahamsson
(Menadžer hotela)
”Ovo je bila odlična poslovna prilika za nas a mi volimo odlične poslovne prilike!”
- Tomica Radušić
(Menadžer hotela)
77% posetilaca vašeg objekta svakako odmah uzme telefon u ruke jer su na to i navikli.
80% ljudi ne žele da čekaju konobara već im odgovara brz način poručivanja.
Dozvolite gostima da uživaju u ambijentu i ponudi.
Poboljšajte poslovanje i povećajte broj porudžbina.
Imamo ono što vam je potrebno, na vama je samo da nas kontaktirate!
Uključite svoj logo i boje brenda unutar aplikacije.
Prilagodite opcije hrane sa prelivima, sosovima i još mnogo toga.
Svaki konobar može da upravlja svojim stolom.
Lako podesite redovne i akcijske cene, uključujući popuste.
Istaknite određenu ponudu i stavite je u prvi plan.
Možete dodati galeriju za svaku stavku menija.
Bezbedan proces naručivanja sa zaštićenim podacima o klijentima.
Statistika prodaje, korisnika i ponašanja korisnika.
Sortirajte i predstavite svoje ponude po želji.
Možete podesiti kada će svaki meni biti dostupan.
Pristupite detaljnim izveštajima o porudžbinama i analitici za optimizaciju poslovanja.
Gosti mogu da naruče hranu ili piće u tri koraka koristeći svoj mobilni uređaj.
Direktna veza sa vašom kasom za besprekorne transakcije.
Skeniranje jedinstvenog QR koda za lak pristup menijima.
Izaberite neki od više dizajna aplikacija koji odgovaraju vašem brendu.
Opcije za prijavu preko društvenih mreža ili pristup gostu.
Pratite posete aplikaciji i prodaju direktno unutar admin sekcije.
Postavite radno vreme za funkcionalnost aplikacije.
Integracija sa Google Translate za prevođenje menija na više jezika.
Šaljite važna ažuriranja i poruke korisnicima aplikacije.
Funkcija pozivanja konobara i brz pristup opcijama hrane i pića.
Omogućava korisnicima da brzo pronađu i naruče stavke.
Kontrolišite vremena doručka, dostupnost menija i istaknute stavke.
Omogućite konobarima da upravljaju narudžbinama za svoje dodeljene stolove.
Slike visoke rezolucije za prikazivanje stavki menija.
Dodelite narudžbine određenim sobama ili stolovima koristeći jedinstvene identifikatore.
Podrška za više provajdera plaćanja kako bi se kupcima ponudile različite opcije plaćanja.
Dozvolite kupcima da dodaju posebne instrukcije svojim narudžbinama.
Automatski izračunajte i prikažite važeće poreze i naknade za usluge.
Kupci mogu pregledati svoje prošle narudžbine za lako ponovno naručivanje.
Pogledajte status narudžbina dok se pripremaju i isporučuju.
Promenite izgled aplikacije za bolje korisničko iskustvo i pristupačnost.
Korisnici mogu da izaberu željeni jezik za interfejs aplikacije.
Jasno navedite dodatne naknade kao što su naknade za uslugu u sobi.
Pristupite platformi za naručivanje preko mobilnog i veb interfejsa.
Mogućnosti za klijente da prilagode sastojke obroka i veličinu porcija.
Sinhronizujte ponude menija sa trenutnim inventarom.
Opcija za integraciju sa postojećim programima lojalnosti kupaca.
Kupci mogu unapred zakazati porudžbine.
Funkcija za prikupljanje povratnih informacija kupaca o njihovom iskustvu naručivanja.
Neke stvari čuvamo za sastanke, javite nam se da vam predstavimo sve što vas zanima.
Prave investicije nekada pronađu vas, u pravom trenutku.
Pogledaj cenovnik