Podizanje usluge na novi nivo: Izvanredno povećanje prodaje od 25% u Hotelu Katamare sa Orderize

Luka Mirković-0

U industriji ugostiteljstva, prilagođavanje tehnološkom napretku ključ je za ostanak na vrhu. Hotel Katamare, pod vođstvom generalnog menadžera Luke Mirkovića, prihvatio je ovaj izazov integracijom Orderize u svoje operacije usluge u sobi, što je dovelo do bezprecedentnog povećanja prodaje i poboljšanja zadovoljstva gostiju.

Izazov:

Hotel Katamare je težio da modernizuje svoje usluge u sobi ne samo da zadovolji, već i da prevaziđe evoluirajuća očekivanja svojih gostiju. Cilj je bio pojednostaviti proces naručivanja, smanjiti greške i konačno povećati prodaju na veoma konkurentnom tržištu.

Rešenje:

Orderize se pojavio kao savršeno tehnološko rešenje za Hotel Katamare, nudeći besprekoran i intuitivan interfejs za goste za postavljanje narudžbi. Aplikacija sa vizuelno privlačnim menijem i pojednostavljenim procesom naručivanja pružila je gostima veću kontrolu nad svojim iskustvom obedovanja, savršeno se usklađujući sa posvećenošću hotela izvrsnosti i inovacijama.

Uticaj:

Izvanredan rast prodaje:
Implementacija Orderize dovela je do fenomenalnog povećanja prodaje usluga u sobi za 25%, označavajući značajan korak u težnji hotela ka izvrsnosti.

Poboljšano zadovoljstvo gostiju:
Gosti su bili oduševljeni mogućnošću da prate trendove kroz tehnološko rešenje koje nudi Orderize, doprinoseći modernom i sofisticiranom iskustvu obedovanja.

Operativna efikasnost:
Preciznost u postavljanju narudžbi i minimizacija grešaka su pojednostavili operacije, omogućavajući hotelu da efikasnije i efektivnije služi goste.

Diferencijacija na tržištu:
Orderize je postavio Hotel Katamare izdvojeno u industriji ugostiteljstva, nudeći konkurentsku prednost kroz inovaciju i superiorne usluge gostima.

Izjava:

Luka Mirković, generalni menadžer u Hotelu Katamare, deli,

“Zaista smo zadovoljni proizvodom Orderize. Svedoci značajnog povećanja prodaje u našem odeljenju usluge u sobi zbog tačnih narudžbi i minimizacije grešaka bili su veliki uspeh za nas. Naši gosti su oduševljeni ovim tehnološkim rešenjem, koje ih prijatno iznenađuje usklađujući se sa trenutnim trendovima. Sa skokom prodaje od neverovatnih 25%, Orderize se pokazao kao savršeno rešenje prilagođeno našim uslovima i potrebama. Na osnovu našeg pozitivnog iskustva, definitivno bismo preporučili Orderize bilo kojoj ustanovi u našoj industriji. Ovo je proizvod koji ne samo da ispunjava već i prevazilazi očekivanja.”


Zaključak:

Priča o uspehu Hotela Katamare sa Orderize je svedočanstvo o transformativnoj moći tehnologije u poboljšanju iskustva gostiju i operativnog uspeha u industriji ugostiteljstva. Prihvatajući inovacije, Hotel Katamare nije samo ostvario izvanredan rast prodaje, već je i ojačao svoju posvećenost prevazilaženju očekivanja gostiju.

 

Pridružite se redovima lidera u industriji poput Hotela Katamare birajući Orderize. Podignite iskustvo usluge u sobi na viši nivo i postignite neprevaziđenu operativnu efikasnost i zadovoljstvo gostiju. Kontaktirajte nas danas da saznate više.

Transformacija iskustva gostiju: Hotel Marina Lazure

Transformacija iskustva gostiju: Hotel Marina Lazure

Srđan Šalipur: Menadžer hrane i pića u hotelu Lazure Marina

Nastavi